Dags för lite mellanmål

Min hjärna funkar inte alls idag =( Har kommit till datorn för att göra något specifikt flera gånger, men så fort jag komemr hit så glömmer jag bort vad det va jag skulle göra. Skyller på förkylningen. =)

Har iaf fått eksem i armvecken. Tänkte först att jag inte haft det sen jag va jätteliten, men sen flög en flashback förbi. Undrar om jag inte hade det en stund förra graviditeten också? Skumt. Kliar iaf inte än, är bara rödprickigt.

Kan va svår att få tag på på telia-numret igen... Max har slarvat bort batteriluckan så jag måste hålla fast batteriet samtidigt som jag pratar och då får jag ont i handleden. Så fort jag lägger ifrån mig telefonen släpper batteriet en millimeter och telefonen dör. Ska försöka hitta luckan (har redan krupit runt på golvet i hela lägenheten och är snudd på anfådd, utan resultat) eller en annan gammal telefon...

Max har inte velat sova idag, börjar närma sig febergränsen igen och är rosslig, hostig och snorig. Ganska pigg men absolut inte sitt vanliga hyperaktiva jag. Hur länge ska vi behöva vara hemma egentligen?

Nej jag är hungrig. Åt namnam-blodpudding till lunch men står mig aldrig särskilt länge på det. Så nu är det dags för lite mellanmål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0