Väntar

Sitter i Bergsbrunna och väntar på Marcus. Ska hämta honom i stan om typ en timme, längtar så!! Tycker inte om att vara ensam =( Sov praktiskt taget ingenting första natten men andra natten sov jag nog av ren utmattning =) Va i Bergsbrunna i onsdags också, igår passade Max och jag på att äta blodpudding (ingen Marcus-favorit) och sen badade vi tillsammans! Myspys =) Men jag saknar Marcus...

Idag har jag haft jätteont i bäckenet =( Bådar inte gott det här... Men ska inte ta ut något i förväg. Vi har en praktikant på jobbet nu som gladeligen gör allt springande åt mig så det har gått ganska bra ändå ;)

Hade tänkt uppdatera en massa trodde jag, men jag hade nog inte så mycket att skriva. Har mått väldigt konstigt idag, trodde jag skulle bli jättesjuk men jag va nog bara trött. Trodde också Max skulle bli jättesjuk för han va så otroligt trött imorse, trots att han sovit gott hela natten, och rosslade massa både igår kväll och imorse. Men han är pigg och glad och för tillfället ganska så övertrött =)

Nu ska jag dricka mig en kopp te innan vi beger oss till station.
Önskar alla en trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack! :) Det är någon släkting som har gjort den, men vet inte vem =P

Haha. Den funkar alldeles utmärkt att ställa sej på och hoppa till sängen =P

2009-11-07 @ 12:34:56
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Isabel

Ja, jag städar jämnt, tycker det är ganska jobbigt men jag skulle aldrig klara av att bara städa till helgerna. Vill ha helgen ledig och vårat hem ser förjävligt ut efter 2 dagar bara...Förstår inte hur golven kan bli så jäkla smuliga..

2009-11-07 @ 12:41:31
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Jag önskar att jag också kunde blunda för det, hade eg verkligen behövt vara helt ledig i torsdags eftersom jag jobabr en 6 dagars vecka nu och är ledig på måndag och sedan jobabr 6 dagar igen...

2009-11-07 @ 18:28:52
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0