Vad fan är det som händer egentligen?

Hemma idag igen.
I måndags va jag magsjuk eller nåt. Igår va jag visserligen på jobbet och mådde hyfsat men hade sjukt ont. Imorse vaknade jag med huvudvärk, illamående och kunde inte gå rakt. Vinglade in i saker hela tiden och höll på att få upp frukosten. Blev lite bättre så Max och jag knallade i väg till dagis. Tror friskluften gjorde nytta för det kändes genast lite bättre så jag fotsatte till jobbet. Men där blev det bara sämre igen. Bröt ihop och satt och grina på toaletten efter ett tag. Sen gick jag hem. Känns jättekonstigt, men inte lika illa som i morse. Är inte direkt yr men det känns som att jag ska välta. Inte ramla eller snubbla, utan välta. Om ni förstår skillnaden...

Jävligt typiskt är det för jag skulle åka till Sävja i eftermiddag och vaccinera mig mot svininfluensan. Dom får in 500 nya doser någon gång under dagen och sätter igång så fort dom kommit in. Men man ska ju inte va sjuk när man vaccinerar sig. Fast jag vet ju inte om jag är sjuk heller. Det kan ju vara vad som helst. Det kanske bara är sömnbristen som säger sitt. Eller en klämd nerv någonstans, jag är ju väldigt stel i nacken och det kan leda till en mängd skumma saker. Eller är det bara hormoner som påverkar psyket för mycket?

Ska lägga mig en stund och se vad som händer. Kanske mår jag bättre efter lite sömn, lika plötsligt som det kom kanske det är borta igen. Och då kanske jag tar en tur till Sävja iaf... Skulle vara skönt att få det gjort, nu när jag vet att det finns doser.

Förövrigt vänta Marcus fortfarande på sin farsdags-present.....

Kommentarer
Postat av: Isabel

Oj, vad du verkar må dåligt. Yrsel kan ju bero på lågt blodtryck. När ska du till mvc nästa gång?

Om man inte har feber får man ta sprutan ändå, det sa nämligen läkaren jag träffade på praktiken igår.

2009-11-11 @ 10:37:25
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0