Typiskt

Trots den ihållande hostan trodde jag Max va betydligt bättre nu. Han har sovit MASSOR sen i torsdags och är mycket piggare. Men efter en tur till Gränby centrum på tu man hand med min mamma så kommer jag hem till en febrig liten kis... Ska det aldrig ta slut? Jag vet att jag kommer ha så höga förväntningar på den här nya medicinen =( Hoppas bara han är feberfri på onsdag då det är dags för sprutan och 50-årsmiddag.
Marcus haqr blivit jätteförkyld under helgen så han är hemma med Max imorn. Det kommer glädja alla på mitt jobb inför stundande inventering...

Men ärligt talat, jag kan ju inte rå för att jag råkar ha en son som lätt blir förkyld. Och självklart är det smidigast för oss om jag är hemma med Max, dels så förlorar vi mer pengar på om Marcus är hemma och dels har Marcus en massa kundbesök och möten som inte är så populärt att ställa in i sista sekund.
Att dom väljer att lägga inventeringen samma veckoslut som min mamma fyller 50 är inte mitt problem, jag har redan offrat min brorsas 20årsfest för en inventering (den festen skulle man verkligen vart med på...) och att Max blir sjuk lagom innan inventeringen är definitivt inget jag kan styra över.

Nej nu tappade jag tråden. Vi ska nu bänka oss i soffan och titta på Max dop-video och videon från Mallis (vi har pisamt nog inte tittat på någon av dom..............,)

Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Mia

Dopvideon vill vi jättegärna se nästa gång vi kommer upp! Hjälp mig komma ihåg bara =)

2009-11-23 @ 09:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0