Trött trött, trött trött, trött trött trött

Hade somnat som en stock om jag lagt mig för flera timmar sen men jag har saker att göra.

Är ledig onsdag och torsdag, välbehövligt och skönt. Sen är det inventering på fredag, troligtvis ett 15-timmars arbetspass om inte längre... I värsta fall får vi fortsätta på lördagen med, men jag vette sjutton om min kropp klarar det. Klättra upp och ner i hyllor är inte det roligaste just nu...

Ringde Bvc imorse, om Max va feberfri idag kunde vi komma på torsdag istället för imorn, imorn va för tidigt. Skulle han fortsätta ha feber så måste vi vänta tills dom har en "uppsamlings-dag" för alla småbarn som missat sin vaccinationsdag efter att alla barn i åldern 6 mån-3 år fått sitt vaccin, alltså om 2,5 vecka. För jävligt rent ut sagt.
Nu på kvällen hade han prick 38,0 =/ Vet inte vad han haft under dagen för Marcus vågar inte ta tempen. Är han helt feberfri under hela dagen/kvällen imorn så går jag dit på torsdag oavsett. Måste ju få det gjort speciellt iom att han är så känslig som han är!

Imorn är det 50-års lunch och 50-års middag =) Ska bli trevligt!! På torsdag är det äntligen dags att fixa naglarna igen =) På tiden kan man säga! Ser för jäkligt ut....
På fredag är det som sagt inventering och sen under helgen ska jag väl fortsätta med allt som jag inte hann med förra helgen....

Max håller äntligen på att somna. Sent, men med tanke på omständigheterna (att jag inte kommer i säng än på ett tag) så är det ju ganska trevligt att han kommer sova länge imorn.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0