Sysselsatt

Än så länge har jag ätit frukost och läst lite bok, har precis börjat på The brass verdict om allas våran Harry Bosch. Va längesen jag läste om honom så det ska bli väldigt trevligt =)

Sen har jag diskat berget i köket, jag har städat badrummet, vattnat blommor, jag har varit två vändor i tvättstugan och jag har fixat med vab-dagar på försäkringskassans sida.

Nu väntar dammsugning, dammning, golvtvättning, två vändor till tvättstugan, en tur till Ica för att handla till kycklingsallad (om det finns grillad kyckling kvar...), bad av mig själv och Maxen, julklappsfix, tidigt adventspynt eftersom jag inte kommer tänka en tanke på det närmaste veckan, plus ungefär tio saker till som inte är någon idé att ens nämna eftersom jag vet att jag inte kommer få hälften av grejerna som är kvar gjorda.....
Det blir träning imorn istället för idag (fick iaf en ordentlig promenad igår) vilket spar lite tid iaf...

Kommentarer
Postat av: Carro

Va duktig du va då! Ska vi ses efter ditt jobb imorn? Kram

2009-11-22 @ 14:53:36
URL: http://meteorologtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0