Superstressad

Skulle mest av allt bara vilja slappa den här helgen. Ta det lugnt och bli av med katarren. Marcus har dessutom mått jättedåligt idag med illamående, halsont och ont i kroppen. Får hoppas han mår bättre imorn. För vi har verkligen inte tid att slappa i helgen =( Vi ska städa riktigt ordentligt på dagis, kommer ta mestadelen av lördagen, resterande tid måste vi grovstäda här hemma. Vi hann inte med nån ordentlig städ förra helgen så nu lever vi i en svinstia. På söndag morgon har vi tvättid kl 7 (!!!!) i brist på andra tider. Dessutom måste Max äntligen få vinterskor, vi har ett hemligt projekt som måste fixas med och en massa andra "små"-saker, jag måste komma iväg på träningen för att må mentalt bra, och umgås hade varit enormt trevligt att hinna göra. Och sova, att hinna med det är ju bara för bra för at vara sant!
Har till på köpet jätteont i armen efter vaccinet och efter en dag på jobbet har jag återigen svinigt ont i bäckenet =(

God natt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Flyttade inte ni med en tvättmaskin? Eller var det en diskmaskin?

2009-11-13 @ 22:18:27
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nu tar jag 450 kr.



Vet att jag bara hade 5-6 st, så jag har inga minnen av det, men vore ju skönt om det blev lindrigt för alla inblandade.. :)

2009-11-13 @ 22:44:11
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0