Sovmorgon

Efter att ha hostat heeeela natten så fick vi iaf sovmorgon. Jag vaknade 9.15 och väckte Max 20 minuter senare.
Han hostar, snurvlar och är rosslig men har iaf fortfarande ingen feber.

Idag borde vi gå ut på en långpromenad, jag har bara kommit iväg på ett enda träningspass på nästan tre veckor, fett med ångest!! Max har varit sjuk, jag har varit sjuk, Marcus va i Göteborg=ingen barnvakt, dagisjour med städ just de dagar jag tränar.... Kanske därför jag plötsligt gått upp 2 hela kilon??!? Hur som helst vågar jag inte ge mig ut på långpromenader eftersom jag bara blir så kissnödig hela tiden =( Värdelöst!!
Måste iaf ut och handla lite fredagsmat och lämna dagisnyckeln till nästa jourfamilj och på dagis kan jag ju kissa om det skulle vara så =) Sen borde jag gå till apoteket igen eftersom jag glömde köpa järntabletterna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0