Pantad

Ibland blir man ju bra trött på sig själv... Hade fått en paketavi med posten och utlämningsstället var Ica Brantings torg (vartannat paket verkar komma till Brantingstorg och vartannat till en spelbutik i Årsta...). Vi hade också fått en kupong på gratis glass från Ica Årsta. Eftersom jag hade tänkt gå till Årsta som vanligt och handla blev jag lite ställd hur jag skulle göra. Kom fram till att jag tar bilen till Branting först, hämtar paketet och köper porto till att skicka tillbaks Max dagisfoton, sen tar jag bilen till Årsta och handlar.

Så jag åker till Branting, köper frimärken (kostade 24kr att skicka tillbaka alla bilder utom två...), går ut och postar brevet, går till bilen och kommer på att visst va det ju nå mer jag skulle göra här?! En hundradels sekund senare kommer jag på att jag lämnade paketavin hemma.... Det va ju bara därför jag åkte dit!! Gick in och hörde om det räckte med leg men det gjorde det inte..... Blä! Sååå arg på mig själv!!!

Hur som helst, en kille spydde på jobbet idag, en annan kille spydde nästan och Marcus gick hem tidigare från jobbet med frossa och huvudvärk. Han verkar dock må bättre så förhoppningsvis blir det inget av det... Själv har jag väldigt ont i nacken och huvet =(

Paketet jag ska hämta är förresten från Libero. Skickade in alla blöj-märken jag samlat och kommer nu få hem en pyjamas, en "fleece-krage" och en rabattkupong på 50kr på ett blöjpaket. Tyckte dom hade väldigt tråkiga saker att välja på men det blev nog bra till slut! Börjar bli dags att räkna streckkoderna från maten igen, borde fått ihop så många att jag nu kan beställa nåt roligt från både Semper och Nestlé.

Nej huvudvärken dödar mig snart och jag ska hjälpa Marcus att natta en hyper Max,,,

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja, min älskling ligger och vilar nu. Tycker så synd om honom som inte får vara frisk! Men jag tror inte att det är magsjuka, jag tror det är att han äter så mycket tabletter, han har så känslig mage sedan innan.

2009-11-02 @ 21:23:26
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

har inte samlat en enda streckkod från burkarna och blojorna vi köper kör inte med sånt. alltid kul med nya saker :)

2009-11-02 @ 22:07:15
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Lina

du skulle ju nästan kunna få skylla på anmningshjärna :-D du är ju förbövulen snart höggravid!!

2009-11-05 @ 11:52:36
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0