Ny medicin

Max har än så länge inte blivit värre, trodde kanske att det va början på en lång sjukdom igen. Men han hade på kvällen fortfarande ingen direkt feber och har ätit lite bättre idag. Men han är hostig och snorig och verkar helt enkelt sliten. Trött och liksom lite orkeslös. Och så har han ont i halsen, troligtvis för att han hostat så mycket.

Va till apoteket och hämtade ut nya medicinen, en "riktig" medicin denna gång till för att bota infektioner i luftvägarna vid astma. Den ska vi nu alltså ta morgon och kväll i tre veckor och se vad som händer. Håller tummarna!! Han har hostat litegrann efter han somnat men inte alls som igår och nu har det varit tyst en stund. Klockan är alldeles för sent för mig att vara uppe egentligen men jag fastnade i boken efter att jag nattat Max och hade inte en aning om vad klockan va.

Har förresten bestämt mig till 99% att fixa naglarna en gång till. Kommer sakna dom alldeles för mycket om alla går av =(

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0