Ny dag idag

Mår riktigt illa idag med =( Inte lika yr men definitivt inte "stadig" i huvet. Går runt med kväljningar titt som tätt. Skumt. Är fortfarande inte riktigt bra i magen heller så det kanske helt enkelt "bara" är magkatarr. Får se.
Ska ta det riktigt riktigt lugnt idag iaf och så hoppas på att jag orkar ta mig iväg till sprutan när dom börjar vid 13. Ska i så fall se till att vara där i riktigt god tid innan. Undrar hur tidigt folk börjar köa? Dom har ett "begränsat parti" kvar, mer kommer först nästa vecka nån gång, så dom vädjar till alla som inte tillhör riskgrupperna att avvakta. Men dom har ju själva gått ut med att familjer med barn i åldern 3-18 år får komma så då är det klart dom kommer....

Nej nu ska jag lägga mig på sängen en stund. Synd att jag inte än har införskaffat mig bokcirkelns senaste bok....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0