Nåbar

Ska strax bege oss hem från Bergsbrunna. Har lånat en gammal mobil av pappa så nu är jag kontaktbar på telia-numret igen. Och den här ska inte Max få peta på så nu kommer jag gå att nå ända tills min vanliga telefon är klar. Och förhoppningsvis efter det med =)

Max vill inte sova middag längre så han är övertrött som vanligt nu för tiden. Inte är han lätt att söva på kvällen heller. Men i natt som vi som stockar allihopa och vaknade först vid 9. Underbart!

Imorn är det dags för jobb och dagis igen. Får hoppas att det går bra, han är mycket bättre men fortfarande förkyld. Idag har han blött näsblod, känns inge vidare men vi får väl se vad som händer med det. Har man varit förkyld länge så blir väl slemhinnorna sköra.

Nu ska vi åka hem! Ha de!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi delar som sagt på hyran och har varsitt kontrakt. Lokalen är dock momsfri. Vilket jag har glömt bort vad det betyder men Marcus vet säkert :)

2009-11-01 @ 22:37:18
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0