Inte så sent

Max sov i 3,5 timme, lilla gubben. Men han hade iaf ingen feber när han vaknade! Tydligen har han varit pigg och glad medan jag varit på jobbet men han somnade ändå som en stock vid 20. Jag kom hem strax efter 20, jätteskönt att det inte blev så sent! De andra var visserligen kvar när jag gick, det har sina fördelar att vara gravid, men de skulle bara avsluta det de höll på med och sen göra klart det lilla som är kvar imorn förmiddag. Marcus ska sätta upp hyllor på dagis så jag ska va hemma med Maxen.

Nej nu ska jag fortsätta titta på idol =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tycker inte du ska tänka så mkt på vikten vännen! Du är jättefin och dessutom tror jag inte du kan påverka det speciellt mkt. Blir det så blir det.

Kramisar

2009-11-28 @ 15:38:18
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0