Inte bra =(

Tycker alldeles för mycket om julmust.....

Idag snurvlar och nyser jag. Började bli lite småförkyld i fredags, tror det är från sprutan faktiskt. Däremot kunde jag idag tvätta håret med "sprut-armen" utan att behöva bita mig i tungan för att låta bli att skrika av smärta.

Max ögon och näsa har runnit hela dagen. Tunt som vatten än så länge men det har runnit konstant. Han hade prick 38.0 på kvällen så det blir spännande att se vad vi vaknar upp till imorn.

Har annars bara städat dagis och hem i helgen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag fick rekomendation igår om att jag borde gå och ta sprutan bums imorrn, så vi får se hur det går med ett sjukt barn. jag hade tänkt skita i det men läkaren som sa det litar jag på till 100% så jag ska ta mej iväg. killarna får ju vaccinera sej i slutet på veckan.. vad säger du om det? känner ni ingen som kan installera den då? det tar ju ingen tid och behövs typ bara en liten klämgrej..? för det är väl redan draget för en maskin?

kramar

2009-11-15 @ 23:23:53
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aja baja- ingen julmust

2009-11-16 @ 10:00:36
Postat av: Carro

Julmust är ju supergott :)!! Å snart kan man börja drick glögg oxå...

De va den bilen som tordh hämtade i göteborg, en citroen1. Jätte liten å söt... Vi ses på mån om en vecka. Kram

2009-11-16 @ 19:47:59
URL: http://meteorologtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0