Ingen feber idag heller!

Max verkar ha klarat sprutan bra =)

Nu har jag dammsugit, dammat och tvättat golvet. Borde egentligen städa badrumemt när jag ändå är i farten men Max är inte så toppenroad av mitt städande idag... Får nog ta det imorn istället.
Marcus har varit på dagis och satt upp hyllor i nästan fyra timmar nu... Antingen är han överambitiös och perfektionist (vilket jag vet att han är) eller så är det jobbiga väggar.... Hur som helst trodde han att han skulle bli färdig om 1,2 timme typ. Då ska vi åka hem till min bror som är ensam hemma och äta pizza.
Sen jäklar är det dags att påbörja det nya livet!! Åtminstone fram till julmat och julbak... Senaste veckan har snudd på endast bestått av mängder med god mat och jag har gått upp ett kg sen i måndags. Kanske ingen katastrof i vanliga fall men när jag är gravid går jag inte ner "mat-vikten" som annars skulle försvunnit igen efter ett träningspass eller två. Så nu måste jag försöka få vikten att stå still ett litet tag igen....

Förra graviditeten hade jag i v27 gått upp 16kg, denna gång har jag gått upp 12kg, betydligt bättre men fortfarande alldeles för mycket.... Hade ju däremot 3kg mer från början förra gången så jag väger ju typ 7kg mindre nu än i v27 förra gången. Och det känns i kroppen kan jag säga!!! Allt är betydligt lättare denna gång. Har ju inte varit lika sjuk heller, allt har hittills varit bättre förutom bäckenet.

Nej nu tror jag att Max och jag ska ta oss ett bad/en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0