Hungrig

Max har sovit i 2,5 timme nu ungefär. Har inte hört ett knyst så han sover nog en stund till. Helt slut med andra ord! Ska bli spännande att se om han har feber sen när han vaknar, vill inte in och kladda på honom och kanske råka väcka honom i onödan.

Jag fastnade så klart i en massa bloggar förut så jag har inte kommit så långt som till boken. Jag har däremot vikt undan alla kläder, plockat ihop alla leksaker som inte låg på Max rum, diskat, vattnat blommor och plockat döda blad på mina två stackars pelargoner i sovrummet. Får plocka Max pelargon sen när han vaknat.
Fick en massa skott av Hanna igår när hon fixade mina naglar (äntligen känner jag mig lite kvinnlig igen!! =) Tack!!) så nu känner jag mig peppad att få våra växter att överleva och frodas! Måste plantera vissa skott dock och lådan med (eventuella) krukor står längst in i förrådet så det får bli ett projekt i helgen. Kan hända att jag måste köpa lite nya krukor =)

Nej nu är det dags för mat känner jag! Får se om det blir nå läsa av....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0