God natt

Började skriva ett inlägg men det blev så himla negativt så jag sket i det. Vissa dagar är bara blä helt enkelt.

Vi har precis kommit tillbaks från en pizza-middag framför Kung-Fu Panda hos min bror (som förövrigt heter dada (Daniel) enligt Max). Marcus nattar Max och jag ska lägga mig och läsa, om jag kan hålla ögonen öppna...

Vid typ 14 hade Max helt plötsligt 37.9 grader och jag trodde han skulle bli sjuk igen men nu va det nere på 37,5. Han va nog bara trött och överansträngd eftersom han inte sovit någon middag...

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Isabel

Micke nattar Alva nu, hon tillåter inget annat ;-)

Han åkte in till 7 och de var väl klara till 10-11 någongång.



Imorgon ska vi fira första advent på en gård här ute vid oss, de har ponnyridning och vi har visst lovat Alva att hon ska få rida.



Sitter i valet och kvalet och skriva ett nego inlägg jag med, allt är bara skit just nu och jag har ångest igen. Men vi får se!



God natt!

2009-11-28 @ 21:13:25
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Klart man måste få skriva ner sej ibland!



Själv har jag redan sovit i 2 h. Somnade när jag nattade E för att A hemskt gärna ville se en hockeymatch på lördagskvällen! Nu är jag nyvaken. det suger!



kram

2009-11-28 @ 21:58:03
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja du! eftersom han har så pass bra kol på bilar vet han vilka som är hållbarast och krocksäkrast och allt vad det är.

så inge skitbil dvs inget annat ät merca, bmw, lexus eller toyota. toyota har dock inte en såpass stor bil till oss.

vårat störta problem är ju inte längre vagnfrågan utan benproblemet =P

i.landsproblem. jag skäms nästan...

2009-11-28 @ 22:06:29
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej!

Det blir nog bättre för mig att ses på måndag... Måste hem och packa flyttkartonger på tisdag! Men ja kan springa med dig ner till tvättstugan :). Jag flyttar helgen innan jul tänkte jag.



Kram

2009-11-28 @ 22:09:14
URL: http://meteorologtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0