Ganska okej

Har ätit två mackor och det känns än så länge ganska bra. Hoppas verkligen det va snabbt avklarat detta. Ska hämta Max om mindre än en timme, saknar honom massor. Känns så konstigt att vara hemma utan honom, även om denna dag bara flugit förbi. Har mest legat i sängen.

Under tiden jag tryckte i mig mackorna har jag laddat upp bilder i bildbloggen för den som är intresserad.

Är lite besviken, Marcus farsdags-present från Max har fortfarande inte dykt upp med posten =( Vilken miss!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vad tråkigt! Alva gav Micke en bukett blommor, en pyjamas och en vitlökspress.



Jag mår fortfarande skit efter sprutan! Har varit dålig i en hel vecka nu!

2009-11-09 @ 18:35:27
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0