Dålig

Efter en halvdan helg där inget blivit gjort, men med ett trevligt farsdags-avslut, kom ett mindre trevligt "total-avslut" med lite orolig mage. Vaknade imorse med fortsatt lite orolig mage men tänkte först gå till jobbet iaf. Sen ändrade jag mig och bestämde mig för att vara hemma, gick iväg till dagis med Maxen och blev mer och mer illamående. Spydde när jag kom innanför dörren hemma sen =( Några toabesök senare, och en mystisk huvudvärk, så fick jag sova ett par timmar.

Nu känns magen lugnare och huvudvärken lite bättre men jag vet inte vad jag ska äta =( Tror inte jag vågar stoppa i mig nåt annat än mackor. Ska iaf börja med det och se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men gud, precis sådär var jag tors-fred förra veckan! kräktes aldrig men kände mej jätterisig! hoppas du blir bra fort! kramar

2009-11-09 @ 19:45:26
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0