Bättre

Bortsett från att jag är lite hängig och magen bubblar så mår jag ganska bra nu. Fick i mig middagen och har inte behövt gå på toa åt nåt håll efter det. Så imorn ser det ut att bli jobb igen.

På fredag börjar våran jour-vecka på dagis. Då ska vi jobba där på eftermiddagen, från 13.45 till stängning! Tycker det ska bli jättekul! Städningen under helgen sen blir väl inte riktigt lika kul, inte heller snabbstädningen på tisdag och torsdag eftersom jag missar två träningspass då. Men men, det är det värt.

Marcus sitter inne hos Maxen och det är ganska tyst så han kanske somnar snart. Jag ska iaf göra mig i ordning och krypa ner i sängen. Hoppas på lite fler sömntimmar inatt för det har inte blivit många på sistone... Skulle kännas bättre om det va något specifikt som gjorde att jag inte sov bra, något jag kunde skylla på, typ ont i bäckenet (som jag har väldigt mycket på dagen men inte känner av på natten), många kissturer (brukar bara bli en/natt just nu), bebis är vild (bebis är vild vissa perioder men inget jag brukar vakna av), kramp i vaden (än så länge lyckas jag undvika det), bortdomnad arm (händer bara kanske en gång varannan natt än så länge). Jag drömmer iofs sjukt mycket och konstigt och det vaknar jag av. Men resten av tiden bara vaknar jag av ingenting och kan inte somna om ordentligt. Skitdrygt.

Nu har Maxen somnat, skulle vara kul att känna att nu är det äntligen min och Marcus tur att umgås! Men jag orkar ju aldrig vara uppe längreän så här. Också skitdrygt......

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad bra att du känner dig bättre! Jag har lagt upp en länk till din blogg nu på min :). En på jobbet är bra på sånt där och hjälpte mig.



Jag kommer hem till helgen, vi kanske kan hinna ses en liten stund, kram!

2009-11-09 @ 22:09:42
URL: http://meteorologtjejen.blogg.se/
Postat av: Isabel

Skönt att du mår bättre! Och var glad att du inte känner av fogarna på natten, det var värst för mig!

Du får se städningarna som träningspass istället ;-) Det är npg minst lika jobbigt att stda efter 18 smågrisar ;-)

2009-11-10 @ 07:25:37
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0