Äntligen!

Nu är Max vaccinerad!!
Efter en lite panikmorgon så blev det snabbt gjort. Vaknade efter våran sena kväll igår, 8.55 och insåg att jag glömt ställa klockan. Vaccineringen började kl 9 så nu trodde jag minsan att det va kört... Gjorde mig iordning, väckte Max som fick vällingen i bilen och när vi kom fram va vi helt ensamma =) Förstod ingenting! Snabbt och smidigt gick det, Max tyckte såklart inte det va kul att bli fasthållen och stucken men han va duktig ändå!
Frågade och gårdagen hade tydligen varit kaos med köer utanför dörren och inga parkeringsplatser. Men idag va alltså coollungt! Vilken tur att vi inte åkte igår =)

Nu ska pappa bjuda på lunch på Gunsta och sen är det dags för nagelfix vid 16!


Kommentarer
Postat av: Isabel

Vad skönt att det är gjort! Vi får vänta 2 veckor här för jag ahr ingen lust att ställa mig i en vanlig kö. Uppdatera gärna hur Max mår de närmaste dagarna.

2009-11-26 @ 14:38:53
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0