1 timme senare

Efter att i ca 50 minuter ha studsat, hoppat, snurrat och allt annat än att ligga still i sängen låter det äntligen som att Max somnat. Han har varit väldigt svår att natta senaste veckan =(

Klippte förresten honom i morse... Det började alldeles för mycket likna en hockeyfrilla.... Klippte bara rakt av i nacken så det behöver säkert jämnas till men det får vi ta imorn kväll.

Nu ska jag ta en Alvedon eller två, ta en snabbdusch och sen lägga mig raklång i sängen och bara blunda. Djävulska huvudvärk.....

Kommentarer
Postat av: Carro

Usch, de lät ju inte bra att du har ont i huvudet...



Men då ska jag spana in min mail senare och se vad mer jag kan göra!



Sov så gott och krya på dig, kram!

2009-11-02 @ 21:17:08
URL: http://meteorologtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0