Uttråkade

FY sjutton vad uttråkade vi är båda två =( Ska se till så Maxen får komma ut och leka av sig lite efter lunch. Han sov från 20.25-09.00 så han kommer säkerligen inte somna efter maten. Men nån promenad blir det inte tyvärr. Gick en sväng till Ica igår igen och va helt slut bara av att klä på oss. Iofs är saften slut så en till Ica-sväng kanske det blir.

Är väldigt less på att sitta inne och uggla plus att våran lägenhet blir så sjukt varm när solen lyser! Men jag vågar ju inte ha balkongdörren öppen =( Ska köpa en elektrisk flugsmälla när pengar kommit in på kontot, tyckte det lät som världens bästa uppfinning!!

Vi får se vad vi hittar på/orkar med idag. Lite bättre känner jag mig iaf så det är nog på väg bort!

Kommentarer
Postat av: Hanna

DEt låter som en jättebra ide! Har själv samlat ihop ett gäng guldsmycken som jag ska smälta ner. vet inte heller hur det fungerar men det är ingenting jag kan använda så då kan man ju lika gärna göra något annat av det. ska bara veta vart man ska gå med det. där de kan göra något fint av det.

typ storm idag.. här iaf =p kanske är bättre istan.

2009-05-14 @ 12:17:53
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Isabel

Här blåser det sjukt mycket också! Känner mig ganska ok, alva har feber till och från och snorar men jag känner mig frisk så länge jag tar det lungt. Så fort jag gör något så blir jag helt slut.

För Micke är det som vanligt, stackarn, snart påbörjar han son fjärde vecka...

2009-05-14 @ 14:03:10
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0