Trötter

Känner för att skriva så mycket nu men är jättetrött. Får ta det en annan dag =)
Har iaf haft en underbar helg!! (Förutom sömnbristen) Imorn får vi först ett morgonbesök av Carro som är i stan och sedan ska vi ta oss ut till Bergsbrunna för att njuta av sista varma dagen på ett tag (om man kollar tv4's väder). Sedan kommer mina föräldrar på middag efter jobbet för att sen enkelt kunna vara barnvakt hos oss när Marcus och jag går till Rödmyrans förskola för information om Max inskolning mm.

Max hostar och hostar =( På dagtid hjälper Mollipecten men inte på natten =( Det är ju på natten vi alla vill att den ska hjälpa.... Oftast vaknar han inte själv så det är inte så att jag måste sitta uppe med honom i famnen, men jag kan oavsett inte sova så länge han låter... Han somnade för 50 minuter sedan men jag har redan varit inne två gånger. Han verkar också ha ont i en tand som snart är på väg ut, den sista hörntanden vilket blir tand nummer 16. Bara fyra mjölktänder kvar efter den. Nu har han iaf legat helt tyst i 10 minuter så jag ska göra mig iordning och hoppas på det bästa!

Kram och god natt!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Stackars Max och stackars dig =(

Ska verkligen bli kul att komma upp, bokade biljett för två tre veckor sen. Inte så farligt dyrt faktiskt. Du har bra minne i alla fall, det är i mitten av augusti =)

2009-06-01 @ 08:04:56
Postat av: Isabel

De får väl inte mer än 16 mjölktänder?

2009-06-01 @ 13:26:59
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Jo man hade visst 20 mjölktänder, undrar vart Alvas 4 sista tagit vägen?

2009-06-01 @ 13:28:48
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Förlåt för att jag ör tjatig men läser och komenterar alltid före jag går in i min egen blogg!



Vi måste absolut ses någon dag! Vi har köpt pool nu så Max får gärna komma och bada, du med om du vill ;-)

2009-06-01 @ 13:52:31
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Vill ni komma denna vecka kan vi alla dagar utom fredag!

2009-06-01 @ 20:39:51
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0