Tidig säng ikväll!

Idag har jag haft en härlig dag i solen på stan med mamma och syster. Vi tittade ut en massa grejer till systers jordenrunt-resa (inte ett dugg avis!) och så åt vi lunch på mammas jobb efteråt.

Vid 17 höll jag på att glömma tvättiden och stressade ner bara för att upptäcka att jag inte blir instläppt. Ej bokat pass stod det fast jag är 110% säker på att jag visst bokat passet =( Har så mycket för oss resten av veckan så jag vet inte riktigt när jag ska boka in ett nytt pass...

En rolig grej: När Max va färdigbadad ikväll och jag bara hade ansiktet kvar att smörja in så blev jag nerkissad för första gången. Bara att förflytta oss till badrummet igen. Skönt va dock att Max somnade direkt efter vällingen för första gången på evigheter! Tidigt till på köpet! 20.40 =) Så nu ska jag bara göra mig iordning och sen joina Marcus i sängen.

Sov gott alla glada!

Vem är förresten den anonyme som kommenterat bakgrunden?

Kommentarer
Postat av: helena

inte jag iallafall...=) ses imorrn!! Kram kram

2009-05-25 @ 22:29:33
Postat av: Lina

Det var ju jag som komenterat bakgrunden.. fast från en annan dator.. hehe



Mail? Har jag fått något skojigt att läsa? hehe.. ska kika på direkten :-)

2009-05-26 @ 11:14:55
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0