Telefonsamtal mm

Har äntligen tagit mig för att ringa EM om våran underbara soffa som tyvärr knakar. Fick den för nästan två veckor sen... Iaf så väntar jag på att bli uppringd av någon på reklamations-avdelningen. Vågar därför inte ringa någon annan nu, det är ju en naturlag att Em ringer precis då.
Annars skulle jag just nu gärna ringa till Wasakronan och prata om våra fönster. Jag är ju så sjukt rädd för getingar och dom som finns häromkring just nu är sjukt stora, vilket inte hjälper mig direkt. Hur som haver lyckas dom, och andra djur, ta sig in mellan glasrutorna i fönstren. Surret hörs då lika bra som om dom va inne i rummet så jag får sån panik på en gång. Jag vill helt enkelt veta om dom kan göra nånting för att täta bättre och om dom kan försäkra mig, på heder och samvete, att dom inte kan komma vidare in i lägenheten. Den hemska geting-incidenten där pappa snällt kom och räddade mig är ju lite skum. Har verkligen ingen aning om hur den getingen hade lyckats komma in. Om den kom in genom fönstret så kan andra också göra det.
Just nu har jag heller ingen aning om vart flugsmällan är.... Får ringa så fort Em-snubben ringt upp.

Max har precis somnat efter lunchen, betydligt bättre tid än igår =) Jag ska försöka hitta på nånting att äta men har verkligen ingen matlust alls. Känns som att hela jag är full av snor.
Stackars, stackars småbarn! Max har ju lärt sig att fräsa när han va lite småsnorig, men nu när han är riktigt förkyld så verkar han ha glömt bort hur man gör. Så han måste ju gå runt med det där äckliga tills det rinner ut av sig självt elelr tills han råkar nysa. Jag får spader bara det gått 5 minuter sen jag snöt mig sist =(

*Snytpaus*

Såg nu att klockan är 12. Då lär jag inte höra något från EM förr än tidigast 13 och Wasakronan har nog lunchstängt.
Jag får väl försöka äta lite jag med!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag kan verkligen tipsa om en elekrisk flugsmälla vad gäller getingar! Sedan vi skaffade sådan kan jag döda dem själv, man för den bara upp underifrån getingen och sedan är den fast så fort man nuddat den.

2009-05-12 @ 12:34:02
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0