Sömntuta

Max har aldeles strax sovit i 3 timmar idag med. Somnade sent igår kväll men vaknade ändå tidigt så det är inte så konstigt. Jag har som sagt hunnit ladda upp bilderna, ätit och diskat.

Marcus ringde precis och sa att han inte jobbar över något ikväll, jippi!! Så han borde va hemma till halv 18.

En fördel med att inte kunna träna idag är att jag äntligen får se ett NCIS-avsnitt!! Nog min absoluta favorit-serie som jag tyvärr alltid missar =(

Nu ska jag tömma blåsan, fylla på med lite saft och sen väcka lillkillen. Borde ha sovit en stund när han nu sov så länge, men men...

Ha de bra!

 Skönt att sova!!
Max 5 respektive 6 månader =)

Kommentarer
Postat av: Isabel

De finns på de flesta ställen, bla Bauhaus, Jula. Ser ut som ett tennisrackett.

2009-05-12 @ 15:04:19
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0