Solig morgon!

Max har gnytt och pratat i sömnen ganska exakt klockan 7 i några dagar nu. Jag har haft svårare att somna om för varje dag =( Antagligen för att det är så ljust. Imorse kunde jag inte somna om alls. Har alldeles för mycket i huvudet.... =(

Idag ska vi få en massa gjort är det tänkt! Sätta upp vår egen hatthylla, sätta upp dvd-ställen så inte Max kan fortsätta dra ut alla på golvet, sätta upp lite tavlor på Max rum och i sovrummet, äntligen sätta upp barnsäkra skåp-låsen, åka till Bauhaus och kolla om dom har klämmor till gardinerna (hittade ett enda ställe på stan som hade såna jag behöver, men de hade för tillfället inte tillräckligt många...), till Ikea och kolla vad "persienn-gardiner" (har inte den blekaste vad det kan tänkas heta på riktigt) i rätt längd kostar. Säkert massa fler grejer med =) Vill ta en tur till Gränby 4H men det kanske vi tar imorn istället, efter att mamma och jag varit till Thuns.

Vi får se hur mycket som blir gjort idag =) Måste ju passa på att va ute när det är så fint väder! Kom på nu att vi skulle kunna gå till Bauhaus och Ikea så får vi lite luft och sol!

Trevlig helg allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0