Sol!!!

Det ser ut att vara underbart väder igen!! Jag ska skynda mig att ge oss frukost och sen skynda mig att duscha (hur snabbt duschen går beror oftast inte på mig utan snarare på hur mycket saker Max kastar i badkaret som jag måste skynda mig att kasta ut....) och sen bege mig direkt ut till Bergsbrunna!! Sitta inne i en lägenhet (eller storstäda för den delen...) är inge kul idag! =)

Max började hosta igår, lite krupptendenser men vi får hoppas att det inte blir nå mer än vad det är...

Vi måste skaffa en utomhus-termometer.... Har ju ingen aning om vad det är för grader.

Nej nu har jag inte tid med det här mer!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ha det så trevligt!

Du får gärna sms:a adressen till dina föräldrar så vi vet vart vi ska!



Underbart väder idag! Fuktigt och lite kvavt dock men man ska inte klaga!

2009-05-29 @ 11:28:59
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0