Skön start på dagen

Trots att näsorna rinner.....
Vi vaknade tidigt idag båda två. Vi har hunnit leka en massa, läst massa olika böcker, jag har duschat och både tvättat hår och rakat ben. Max har precis ätit lunch och somnat som en stock. Nu är det dags för mig att komma på vad jag ska äta...

Efter att ha pendlat något något högre i vikt ett par veckor så vägde jag idag plötsligt minst hitills! Bara 0,3kg från nästa viktmål =) Synd att man för tillfället knappt orkar gå till Ica. Bristen på matlust kanske håller det +/-0...

Fast just nu är jag faktiskt riktigt hungrig. Äggmacka kanske??

Förresten har det börjat gå upp för mig att jag ska åka utomlands i sommar! Med världens underbaraste sambo, världens underbaraste son, världens underbaraste föräldrar, världens underbaraste syskon och världens underbaraste släktingar. Kan det bli bättre? *Längtar*

Nu mår jag plötsligt jätteilla.... Ska försöka få något i magen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart

2009-05-13 @ 14:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0