Seg dag

Nu sover Maxen äntligen, jag lät honom sova middag i 3 timmar betydligt senare än han borde gjort. Vad gör man inte när man är sjuk och trött?! Han har iaf varit väldigt lugn idag, suttit mycket still med mig i soffan eller på golvet nånstans. Märks att han inte är helt tipptopp heller. Men han verkar iaf redan på bättringsväg!

Det enda vi gjort utanför hemmet idag va en tur till Ica för halstabletter och lite choklad... Lite tycka-synd-om-choklad. Tur att jag utmanade nästan alla muskler på Body Pumpen igår! Iofs kanske det va därför förkylningen bröt ut så plötsligt just natten till idag...

Imorn ska jag ta mig till Apoteket och köpa Bafucin om jag inte är värre än idag (apoteket hade ju stängt när Max vaknat och ätit...).

Annars längtar vi till Marcus kommer hem imorn kväll! Han är med jobbet på roligheter i Öregrund.

Ska se om jag orkar läsa lite när jag lagt mig eller om jag somnar på en gång =)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag är på benen idag men är definitivt inte pigg! Få se hur dagen går idag, igår hade jag ju Mickes mamma här och mamma skulle kommit idag men sms:ade att hon nog inte behövde komma. Idag har jag sjukt ont i halsen men verkar iaf inte ha någon feber. Somande igår till slut, vid 01 någongång och vaknade 05.30 imorse... Kul, nej...

2009-05-12 @ 06:52:57
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0