Max är förkyld

Natten till lördag sov jag högst 4 timmar. Imorse vid 5.30 väckte jag Marcus och sa att nu stoppar jag i öronproppar, nu är det ditt ansvar. Då hade jag sovit i 1,5 timme under natten.

Ovant att sova med öronproppar =) Vaknade strax före 10 alldeles svettig och dåsig. Va längesen jag sov så länge, brukar gå upp 8-8.30 nu för tiden. Max hade också sovit ganska länge, dom hade bara hunnit dricka välling innan jag kom upp.

Tanken är att Marcus ska jobba lite idag med, när en kund har mejlat över sina sista uppgifter.

Max och jag fick en heldag med mina föräldrar igår! Först fick vi lunch på Gunsta (underbara grekiska sallad!), sedan kom dom hem till oss och drack kaffe och provsatt soffan och sedan åkte jag hem till dom och åt middag och tittade på Robinson. Tack för en härlig dag!!

Nästa helg är det tänkt att Marcus och jag ska se Änglar och Demoner på bio, men vi har ju inte lyckats tidigare i år så vi får väl se... Skulle vara trevligt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0