Macka

Max somnade i stolen när han fick gröt alldeles nyss =) Så blir det när man inte sover efter lunchen!
Jag städade och sorterade grejer runt datorn som står på köksbordet, tänkte att motsatt sida av bordet (bakom datorn alltså) får bli foto-bord. Nu äter jag kaviar-macka och ska sedan kolla om jag hittar de gamla "foto-hörnen". Kom på att jag kanske inte ens har kvar dom. Efter det måste jag bestämma mig om jag ska börja med albumet eller göra nå annat vettigt, det finns ju lite disk i diskhon... Max och jag har iaf, på Max begäran, dammsugit hela lägenheten så vi har inte varit helt lata. Men jag va helt slut redan efter badrummet och Max rum...

Får inte låta Max sova så länge heller eftersom klockan redan är mycket. Vi får se vad jag hinner med. Macka först, foto-hörn sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0