Lugnt, tyst och ensamt...

Sitter och väntar på att Helens små underverk ska börja och att Marcus ska komma hem. Max somnade för en kvart sen, trodde han skulle somna tidigare. Men jag har ju haft fel hela dagen så =)

Har ju lite disk kvar men känner mig faktiskt inte ett dugg sugen. Lite småless sådär. Ska äta upp de sista pistage-nötterna och lägga mig i soffan.

Vår helg ser ut som så att Marcus jobbar imorn... Vet inte hur länge. Kanske åker hem till Bergsbrunna på kvällen och tittar på ESC som det så fint förkortas. På söndag ska vi få på möbeltassarna på soffan så vi vet om vi måste ringa igen. Sen ska vi äntligen äntligen gå på bio!! Vi försökt hela året men inte lyckats. Och det är inte vilken film som helst! Änglar och demoner!! Har läst boken (givetvis på engelska) två eller kanske till och med tre gånger och tycker den är ännu bättre än DaVinci koden =) Längtar! Bara Marcus kommer ihåg att hämta ut biljetterna ikväll på väg hem från jobbet.

Nej soffan va det ja.

Trevlig helg allihop!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad kul!! ESC ja, haha du låter riktigt engagerad ;) själv är jag måttligt intresserad men kommer väl titta för att man "borde" :)



godnatt på er

2009-05-15 @ 21:18:00
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Isabel

Imorrn är det ananrs kosläpp i Almunge som garanterat blir av!

2009-05-15 @ 22:00:12
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0