Lördag och söndag

Mådde bra på lördag morgon och blev hämtad av mamma klockan 9. Efter en kort stund i bilen blev jag jätteillamående igen =(
På Thuns gick det i alla fall över förväntan! Provade massor av kläder som satt jättebra och massor av kläder som va för stora ;)  Har ju däremot inte så mycket pengar att lägga på kläder så det slutade med att jag fick hänga tillbaks några plagg som ändå hade varit trevligt att ha med hem... Hade jättedåligt samvete på vägen hem att jag köpt så "mycket" kläder till mig själv men det var väl behövligt. Och en del av det får jag i födelsedagspresent i slutet av månaden!

När jag kom hem åt vi lunch och sen satte vi igång och arbeta med det som inte blev gjort i fredags. Fick upp gardinerna i stora fönstret i vadagsrummet och ett par tavlor men sen gick allt utför. Borren kom inte tillräckligt långt in i väggen för att sätta upp nå tunga saker =( Vi blev deppiga och gick på en lång promenad istället =) På kvällen va det Robinson och sen la vi oss tidigt för en gångs skull.



Idag åkte jag och hämtade en lite mer rejäl borrmaskin hos mina föräldrar och det verkar funka bättre med den! Har fått upp hatthyllan, "persienn-gardinen" och dvd-hyllorna. Nu kan Max inte längre slita ut alla filmerna på golvet. Tyvärr blev det snett, vet inte alls hur vi lyckades med det. Skyller på Max =)  Inte lätt att måtta, märka och hålla när man samtidigt ska se till att han inte kommer åt något han inte borde komma åt. Det syns en hel del nu när dom sitter precis ovanför tv'n men det kommer inte synas lika mycket sen när vi har en lägre, riktig, tv-bänk. Nu sitter dom uppe iaf =)

Ett annat problem är hur vi ska få upp små-tavlor och foton på de idiotiska betong-väggarna =( Kan ju inte borra för varenda litet foto, då kommer vi få betala massa när vi flyttar. De här vita plastkrokarna med tre små spikar funkar ju jättebra på betong men det är inte många ramar som är lätta att få på dom, det är för tight. Tips??

Mår iaf fortfarande illa, har ont i nacken och huvudet och ska åka och träna om en timme. Resten av kvällen kommer gå åt till att vara nervös över diverse småsaker inför måndagens arbets-pass........

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh stackare med illamåendet! Får dåligt samvete nu att jag drog med dig...men fan va kul det var!! Mådde själv illa resten av dagen men sen har det gått över. På tisdag börjar arbetslivet och det känns i kroppen att jag nog kommer att vara lite "nere" imorgon. Menmen, sånt är livet.

Kram!

2009-05-03 @ 20:33:18
Postat av: Isabel

Hoppas det gått bra idag!

Jag ahr en dryg dag idag men hoppas morgondagen är bättre!

2009-05-04 @ 15:45:12
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0