Fredagen

Blev inte som vi tänkt oss alls, men mycket mycket trevlig! Och massa sol blev det =)

Vi började med att åka till Bauhaus och köpte klämmor till gardinerna och sen vidare till Ikea och köpte en "persienn-gardin" till det lilla fönstret i vardagsrummet. Efter Ikea-korv till lunch åkte vi hem och gav Maxen lunch, gjorde handlingslista och sedan åkte vi till Tivolit i Gränby!
Mötte upp Johanna, Björn och Nemi och började med att åka Pariserhjulet =) Jag som är höjdrädd tyckte det va lite småläskigt men mysigt, Max verkade tycka det va väldigt spännande! Max fick knalla runt en del och han hade fullt upp med allt möjligt =) Precis innan vi gick därifrån åkte Johanna och jag Virvelvinden, fy sjutton va kul det va!! Har inte åkt nåt sånt på massa massa år =( I efterhand önskar jag däremot att jag inte hade åkt den... Va lite yr men mådde prima tills vi hade handlat grill-grejer på Kvantum och satte oss i bilen för att åka till Bergsbrunna. För första gången hatade jag Uppsalas alla rondeller! Mådde skit-illa när vi kom fram till mina föräldrar och det sitter fortfarande i....


Pariserhjulet






Nemi


Johanna och Björn i Virvelvinden

Iaf så lekte vi på tomten och grillade hamburgare och korv och senare tog jag, mamma och Max en promenad. Max gick halva vägen själv och stannade vid varje gruskorn =)


Gröt i solen


Plask plask!


High 5!


Mums!

På kvällen när vi kommit hem och Max somnat började Marcus och jag titta på No country for old men och sen somnade vi som stockar!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag och Alva eldade upp dem i öppna spisen!

Snart två dygn, idag känns det lättare men igår var det svårt! Kan inte minnas att det var så tidigare!

2009-05-03 @ 14:47:10
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

var den bra?

2009-05-03 @ 21:59:02
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0