Förresten

Stegräknaren står förresten på 11 871, lär inte bli så många fler ikväll inte. Känns bra, men jag tycker inte jag har gjort annat än att knallat idag och ändå står den "bara" på nästan 12 000. Vi har gått till dagiset, vi har gått till Ica i Årsta, vi har gått till Gränby centrum, vi har gått till  Gränby 4H och vi har gått hem (uppdelat på två promenader). Känns som att jag gått minst 50 000 steg ;)

Har förresten ont i benhinnorna idag, precis som jag alltid får efter mina väldigt sällsynta löpturer. Aerobics-skor är inte så bra löp-dojjor... Lär inte va bättre imorn efter mina nästan 12 000 steg.

Nu gjorde visst Sverige mål. Lät det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0