Då va det gjort!

Va inge hemskt alls att jobba. Började med en rundvandring i butiken och bland sortimentet. Sen stod jag resten av tiden med en kompis till en gammal kompis i kassan och tittade på =) Lugnt som tusan jämfört med mina senaste jobb, väldigt skönt såhär första gångerna. Senare kommer det nog bli lite långtråkigt. Kassasystemet som precis som på Biva inte är nå riktigt kassasystem utan snarare ett lagersystem va lite smått omständigt, mycket knappande hit och dit, men det sitter väl så småning om.

Sov ap-dåligt inatt trots att jag inte va ett dugg nervös och hade planerat att sova när Max somnade efter lunchen. Men så bestämmer han sig för att vakna 05.45. Marcus gick upp och försökte natta om honom men gav upp efter en stund. Max fick springa runt lite och sen fick han välling i gungstolen och sen la Marcus ner honom i sängen och gick ut. Han pratade lite för sig själv och somnade sedan om strax innan jag åkte 06.45. Sedan hade han ju såklart sovit till 10.30 och har inte sovit middag förr än nu precis. Känns lite sent för mig att lägga mig nu så jag ska väl ta tag i disken istället =( Har tillsammans med Max dammsugit alla rum utom sovrummen så lite får jag gjort idag i alla fall, trots att jag är trött, har ont i huvudet och är allmänt lat. Skulle va trevligt att få damma ytor och tvätta golven också, får se hur mycket jag hinner innan Max vaknar. Eller innan huvudvärken tar över för mycket. Dags att sätta igång med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag går ändå ;-) Idag slutade det på 20 613 steg och jag känner mig ändå inte helt slut!

2009-05-04 @ 19:40:35
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

absolut! ska flagga för att emil fortfarande är jättesnorig. ni får känna efter som ni vill, men så ni vet iaf :)

2009-05-04 @ 20:23:37
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0