Äntligen!

Nu har jag beställt 185 bilder för framkallning till Maxens album. Det är bara de första 6 månaderna i hans liv och bara ca 60 av dom kommer få plats i albumet, om jag inte får panik och köper ett till album så det blir halvårs-album istället för 1-års-album =)

Det kostade bara 149kr! Internet är allt bra ibland =) Skulle i regel ta ca 3 dagar att få hem bilderna så kanske på fredag!

Fick iofs ett bra tips av Helena tror jag det va. Att göra ett Max-album med bara bilder på honom och hans söta små framsteg. Och sedan gör man ett till album med bilder på Max tillsammans med släkten och på små-resor och sånt. Vi får se hur det blir när jag väl sätter mig ner =) Nästa steg är att komma på nå bra sätt att fästa bilderna i albumet... Har foto-hörn som sitter väldigt bra om man får till det ordentligt men det är ganska pillrigt har jag för mig. Dock blir det inget onödigt klister på själva fotona.

Andra tips?

Kommentarer
Postat av: Hanna

så klisterduttar använde jag med. Pill! men funkar bra.

2009-05-13 @ 08:31:21
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Ett alternativ för att slippa allt pill är ju annars fotobok. Slipper pill med klister och hörn men kostar lite mer förstås =)

2009-05-13 @ 09:01:07
Postat av: Lina

JAg gjorde misstaget att beställa 705857895789348975 bilder jag med + att jag köpt världen finaste album. Men om jag fick välja idag skulle jag göra en fotobok på nätet. Dom håller längre och det blir som en liten bok :-)

2009-05-13 @ 10:40:30
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0