25 år

...har man alltså blivit idag! Kanondag med kanonväder =)

Tack alla underbara som firat mig på ett eller annat sätt idag! Jättekul att så många kom på fikat hos mina föräldrar, tråkigt att dom som inte kom inte kunde komma... Kändes mer som ett barnkalas än ett Micaela-kalas vilket inte gjorde mig ett dugg, det va så kul att se alla små tillsammans!! Tack så hemskt mycket för alla fina presenter! Jag har fått presentkort, böcker, smycken, kläder, hudvård, massage och den nya kameran som min syster va väldigt duktig att knäppa med idag =) Lägger upp ett smakprov, fler bilder kommer en annan dag när jag är lite piggare =) Om någon av någon anledning inte vill att jag ska lägga upp bilder på denne eller dennes barn så säg till!!
Nu ska jag borsta tänderna och stupa.

God natt och tack igen!!






Kommentarer
Postat av: Hanna

Max var verkligen i sitt esse igår! :) Hoppas du fick sova någottillslut. Det suger verkligen det här med sömn o småbarn. och ännu värre är det när de är sjuka och man är orolig. hoppas hans hosta ger med sej pronto. kramis och tack för ett jättetrevligt kalas igår :)

2009-05-31 @ 09:01:52
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Johanna

Söta söta max var nöjd i poolen minsann! Tack för en jättetrevlig och skön dag igår, kram

2009-05-31 @ 11:08:22
Postat av: Isabel

Hoppas du får sova inatt! Fungerar inte Mollipecten alls?

Kul att du ändå är nöjd med din dag!

Kram

2009-05-31 @ 18:45:37
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: helena

vilka jättefina bilder ni fick. själv så glömde jag helt bort att ens ta fram kameran. Jag kopierar en av bilderna om det är ok?? Både jag och liam tackar så jättemycket för ett riktigt kul kalas. liam var helnöjd när vi kom hem. Vilken tid var du förbi då? Jag och liam har varit hemma hela dagen, förutm ett par jättekorta promenader med zigge. Kanske låg på baksidan och solade om det var vid 13-15-tiden! liam sover ju oftast middag mellan 13-15 ca. Ring nästa gång =)vi är ute nästan jämt, men ni verkar ha prickat in de stunderna när vi inte är det.....typiskt =( Kom förbi imorrn om ni vill!! Kram kram

2009-05-31 @ 22:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0