Vilket väder!

Åh va härligt det va med sol!! Det spritter i hela kroppen! =)

Idag kom Hanna och Emil hit och lekte en stund sen gav vi barnen lunch och knallade iväg till cafét vid Brantings torg (vet faktiskt inte vad det heter =/) De små sov som stockar i vagnarna utanför fönstret. Jag är ju inte direkt van vid att lämna honom ute själv, lite svårt när man bor i lägenhet, men va skönt det va att vara "barnfri" en liten stund!
Efteråt följde vi sällskapet till bilen och sen gick vi hem och ställde in vagnen i förrådet. Men Max stod och pekade mot dörren hela tiden så då knallade vi ut till fots en stund. Mycket märkligt tyckte Max att det va men han va så söt i solskenet!! Gick några meter sen stod han bara och tittade på allting =) Vi provade på lite lek-grejer på gården (dom det inte va stora vattenpölar under...) och sen gick vi upp och öppnade balkongdörren.
Vilket underbart balkongläge vi har!!! Solen kommer inte fram riktigt så tidigt som vi trodde den skulle göra, men vid 12-13 nån gång kommer den fram och sen stannar den till den går ner!
Vi fortsatte och leka lite ute på balkongen (jag som är sjukt höjdrädd och hatar balkongräcken höll ett krampaktigt tag om bältet på Max overall.... Va fan ska balkonger slutta utåt för?!?! (Jag vet redan svaret på den frågan men ändå!)) och sen gick vi in och satte oss på vår tillfälliga säng-soffa. Hade solen i ansiktet hela tiden och bara njöt!!! Vid ett tillfälle åkte det förbi några moppar och jag fick världens Cefalù-känslor!! Längtar så till sommaren!!







Cefalù 2005, på den tiden man alltid va brun, smal och hade dreads. Det va tider det =)

Hm... Hade ju tänkt lägga upp bilderna på lägenheten men nu vet jag inte om jag orkar... Får se om jag gör klart det men jag ska i alla fall börja på det!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh sommar sommar sommar!!! vill ha nu!!!!!!

2009-03-19 @ 09:29:19
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: morfar till max !

Var tid är lika skön,

tänk när vi åker till Cefalu med Max :-)

2009-03-19 @ 09:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0