Vart?

Vart finns all tid och ork?? Saknar att läsa allas bloggar och saknar att skriva några rader här och där. Är jättetrött nu för tiden. Har iofs redan ett svar på frågan varför. Nu när all sjukdom och allt med flytt och städ är över så har jag väl helt enkelt slappnat av. Och då säger det pang, blir väl säkert sjuk igen nu. Brukar vara så.

Vi fortsätter och träffa folk och promenera iaf. Ska nog hem till päronen och tvätta kläder och handdukar igen imorn kväll. Marcus är på mässa med jobbet på KoK och kommer hem sent.
Men först på dagen kommer Helena och Liam hit!

Max har somnat 10.40 för andra dagen i rad =) Jag gick och la mig 22 igår, somnade som en stock och vaknade 7.30 imorse och kände mig pigg för första gången sen i januari. Härligt!! Max vaknade 8.30 och det hoppas han gör imorn också. Tyvärr brukar han ha en tendens att sova färre timmar ju tidigare han somnar =( Det tycker jag inte om.

Ska diska, plocka leksaker, begära lite föräldrapengar och gå på toan. Sen får vi se om jag orkar läsa bloggar ikväll eller om jag slocknar. Lutar åt sängen faktiskt.....

Hoppas alla mår bra! Underbart väder idag igen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hej du. jag har inte heller lust och ork. känns som om jag sitter och pressar mej på lite meningar så här på kvällskvisten.

det går i svackor, iaf för min del med bloggandet. hoppas du o maxen mår bra och har lust att ses ngt dag!

2009-03-26 @ 21:19:32
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Isabel

Det kanske har sin orsak ;-)

Ni ahr ju haft mycket nu sista tiden.



Jag ahr också känt mig seg och nere men solen hjälper verkligen till att pigga upp en ordentligt!

2009-03-27 @ 08:34:30
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Ja just det! Glömde ju att skriva att Alva frågar efter Max nästan dagligen: Max komma? Åka Max?

så himla gulligt!

2009-03-27 @ 08:35:12
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0