Sol igen =)

Så sant så sant, morfar till max! =)

Skön dag idag med! Vi åkte ut till Isabel och Alva och pratade, lekte och promenerade! Blåste som sjutton men solen sken idag med =)  Max tyckte fortfarande taxen va lite jobbig men inte så att han blev sur eller ledsen, följde till och med efter hunden ibland. Och katterna följde han efter hela tiden, tills dom sprang ut elelr gömde sig under sängen...

Marcus jobbar och jobbar denna vecka. Han har varit på kurs i Stockholm samma vecka som han har massor att göra på kontoret så han har gjort kontorsgörat på kvällstid. Tisdag och onsdag satt han hemma men ikväll har han suttit inne i stan. Han skulle ta bussen hem om 5 minuter.

Nej nu ska jag borsta tänderna och hoppa i sängen. Har inte hunnit läsa några bloggar men jag orkar faktiskt inte ikväll. Ska istället lägga mig och läsa lite i någon av de tre böckerna jag lånat av Isabel! Hör och häpna men en är faktiskt på svenska! =) Kommer nog ha lite svårt att bestämma vilken jag ska börja med.....

Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0