Lite ditt och datt

Maxen är förkyld igen och jag är fortfarande trött. Sket i promenad idag. Än så länge i alla fall. Det såg så fint ut ute imorse men jag tänkte vänta till Maxen ska sova efter lunch som vanligt. Men nu va han så himla trött så han somnade i matstolen (vaknade dock till och blev skitlack varje gång jag slutade trycka i honom mat =) Han fick i sig nästan hela burken halvt i sömnen!) och så såg det så kallt och blåsigt ut helt plötsligt att jag la honom i sängen.

Sitter och äter lite lunch, ska läsa massa bloggar, har pyttelite disk att diska och sen ska jag vika tvätt framför tv'n. sen får vi se om jag hinner nå mer, i så fall ska jag läsa klart Bakom stänga dörrar. Läste två tredjedelar på två kvällar men sen har jag inte orkat en sida till =(

Får inte glömma att kolla om jag fått pengar heller....

Längtar efter Marcus och en helg utan måsten!

Hade nog tänkt skriva en massa här känns det som men nu är huvudet tomt igen. Dags att läsa istället för att skriva =)

Kommentarer
Postat av: johanna

Du får lägga upp lite bilder oxå=)Kram johanna

2009-03-27 @ 13:49:30
URL: http://joohanna-joohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0