Idag

Idag har vi dammsugit, diskat, plockat leksaker, kastat ut pantflaskor i hela köket 2 gånger (vad går man inte med på för att få diska i fred), plockat upp alla pantflaskor 2 gånger, vattnat blommor. Efter lunchen somnade Max som vanligt Och har nu sovit i 1h 40 minuter. Märks att han inte är hundra procent, han har annars inte sovit mer än 30-60 minuter på dagtid de senaste veckorna. Han snorar och har krupp på nätterna och lite ibland när vi är ute =( Hoppas han blir frisk snart stackarn! Men han är i alla fall pigg när han inte sover =)

Jag har duschat (efterlängtat) och ätit lunch och nu har jag precis läst alla bloggar oc kollat upp vår tv på pricerunner.se. Dumt att göra efter köpet men ändå =) Vi köpte den för mitt-emellan-priset så jag antar det är godkänt!

Vid 15-16 är tanken att vi ska träffa Hanna I, vet inte än om vi ska ses på stan eller hemma här. Max sover ju fortfarande och behöver lite gröt i magen innan vi tar oss någonstans. Vi får se hur det blir! Kommer vi ner på stan ska jag i alla fall köpa tandborstar på Clas Ohlsson! Dom vi har nu, från ÖB, ser ut som vi har haft i två år och gjorde så redan efter 5 dagar =(

Hm.... Läsa lite innan plutten vaknar kanske? Hann inte börja på någon ny bok sist jag skrev att jag skulle göra det =)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej vännen!

Hoppas allt är bra med er och att Max blir frisk snart! Själv är allt bra med oss, jag är dock lite förkyld, men det är under kontroll =)

Superfin tv och soffa ni inhandlat också! Hoppas ni trivs och myser i er nya lägenhet.. Vi kommer att åka till u-a till påsk och stannar över den helgen. Vore kul att ses då om ni inte har annat inplanerat!! Längtar efter att få träffa er igen och se hur stor Max hunnit bli sen sist!

Massa kramar!

2009-04-01 @ 13:48:03
URL: http://noaragvals.blogspot.com
Postat av: Marielle

Hej vännen!

Hoppas allt är bra med er och att Max blir frisk snart! Själv är allt bra med oss, jag är dock lite förkyld, men det är under kontroll =)

Superfin tv och soffa ni inhandlat också! Hoppas ni trivs och myser i er nya lägenhet.. Vi kommer att åka till u-a till påsk och stannar över den helgen. Vore kul att ses då om ni inte har annat inplanerat!! Längtar efter att få träffa er igen och se hur stor Max hunnit bli sen sist!

Massa kramar!

2009-04-01 @ 13:50:06
URL: http://noaragvals.blogspot.com
Postat av: Marielle

Haha... varför skriva samma sak en ggr, när man kan göra det två ggr? =) My mistake...

2009-04-01 @ 13:51:40
URL: http://noaragvals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0