Helgen

Blev tyvärr en väldigt liten bild på soffan... Men ändå =) Den är köpt på EM möbler och slöjd, kommer om högst 6 veckor. *längtar* =)



Sen har vi även inhandlat en tv. Marcus har tjatat i två år men annat har alltid prioriterats! Men nu när han får så mycket tillbaks på skatten så va det inte mer än rätt att låta honom åka och handla =) På vilkoret att allt betalas av när pengarna kommit in på kontot. Hatar avbetalningar..... Högst en åt gången, soffan just nu, helst inga alls. (Lån för bil och egenägt boende räknas inte)



Ser väl ut som vilken platt-tv som helst på den här bilden.....

Skulle titta på film igårkväll bara för att =) Men Max har ju krupp och är snorig, och vi är trötta så vi kom inte så långt. Dessutom började popcornen brinna i micron så vi kände oss ganska så motarbetade...

Vi har haft en underbar helg iaf! Det va längesen. Känner mig nästan lite nykär =) Vi har nog mest shoppat och promenerat. Underbart att bo med gångavstånd till allt!! Marcus fick lite nya kläder och Maxen fick ett par kepsar nu när det börjar bli lite sol ute =) Och jag har äntligen köpt ett album till alla bilder på Max! Nu måste jag bara plöja igenom alla tusentals bilder på den externa hårddisken.... Hur ska jag kunna välja några få bilder??

På onsdag öppnar nya Ikea-huset!!!! *ser fram emot*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0