För er som är intresserade

Vi har sagt upp vårat comhem-avtal eftersom nya lägenheten inte har "tre hål i väggen". Därför har jag skaffat mig en ny hotmail-adress som jag kommer använda istället för comhem-adressen och istället för flicka_med_dreads (den är ju liksom liiite missvisande...). Eftersom jag har varit dålig på att lägga adresser till folk i "kontakter" så skulle jag bli glad om alla som är intresserade av min nya mejl-adress säger hej eller liknande så ska jag se till att ni får den nya adressen på något vis. Eftersom msn är på flicka_med_dreads så kommer ju även den att ändras.
Så hojta till om ni vill ha den nya adressen!!! Tror den gamla är kvar en månad till eller så....

Kommentarer
Postat av: Isabel

Stackars lilla Max! Hoppas han snart blir bättre!

Alva vaknade 3.40 inatt/imorse och skrek som en tok. Lät som hon hade väldigt ont i halsen. Önskar att dessa sjukdomar kunde ta slut!

Jag känner mig hängig och risig i halsen jag med men hoppas jag slipper bli sjuk igen för det har jag ingen lust med.

2009-03-05 @ 09:48:06
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0