Det gick bra =)

När det äntligen va dags att ta oss till Bergsbrunna och Helena strålade solen och det kändes som att turen skulle vända =) Vi tog oss dit utan problem, lekte en stund, gick en härlig promenad i solskenet, lekte lite mer och fikade. Kanontrevligt! Är glad att våran gemensamma klasskompis från högstadiet är så sjukt skvallerglad och mer än gärna berättade om "Helena som fått barn och köpt hus i Bergsbrunna" =) Toppen ju!

På vägen dit ringde jag min syster som jobbar på Ica i Sävja och bad henne kolla om dom hade skumtvättlappar. Hon la undan två paket åt mig som jag hämtade på vägen hem. Hämtade också upp Marcus, vars kurs i Stockholm slutat en timme senare än den skulle, på station och sen åkte vi hem och åt.

Imorn blir det också lek! Hanna och Emil kommer hit för att busa lite! Efter att knappt ha lekt med någon på 1,5 månad, pga all sjukdom, så leker vi nu med alla bebisar på en vecka =)

Lite sent att lägga upp bilder nu, får hoppas lillen somnar tidigare imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0