Tyst =)

Förresten så har jag typ 200 sidor kvar att läsa i bokcirkel-boken, tills på tisdag kväll. Och jag har en fullsmockad helg =( Jag som va övertygad om att jag faktiskt skulle hinna läsa ut den, har nu längre inga förhoppningar.... Men man ska aldrig säga aldrig!

En annan, trevligare gre, värd att nämna är att hon jag pratade med från Gottsundas barnläkarmottagning (eller va det nu va...) sa att vi skulle prova att ge Mollipecten lite tidigare, 1-2 timmar innan Max somnar. Det gjorde vi ikväll och Max har nu sovit nästan 2 timmar utan en enda hosta!!! Va det så enkelt??? Vi får se hur resten av natten blir. Borde verkligen lagt mig för längesen för säkerhets skull...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0