Trött, trött, trött...

Trött och sliten =( Det har gått bra idag, mestadelen av dagen har varit som de två förmiddagarna jag varit där, ganska så lugnt. Sista 1h 45min va däremot kaotiskt... Det va bara jag och chefen kvar, den tredje på eftermiddagspasset hade ringt och sjukanmält sig. Massvis av kunder, massvis med krångel, massvis med saker jag inte lärt mig än typ returer och sånt, medan chefen hade fullt upp med kunder och problem på områden som jag inte rör typ hydrauliken och sånt.
Ska bli spännande att se imorn om dom hittar massa konstigt utslagna kvitton och sånt imorn, chefen hittade inget konstigt vid snabbkollen när vi stängde, men man vet ju aldrig.... Kändes otroligt virrigt.

Max har precis somnat, Marcus är på väg in i duschen och jag funderar på om jag också ska duscha eller om man får stupa direkt i säng såhär tidigt.... Förstår inte hur jag ska orka träna efter jobbet imorn, men det ska jag.

Höll på att börja gråta en gång på jobbet när jag råkade tänka på Max kramar och pussar. Grät en skvätt när jag kom hem och fick en kram och sen en skvätt när jag fick en god natt-kram när Marcus skulle natta Max. Kommer aldrig mer klara av ett heltidsjobb!!

Nej nu ska jag ringa Lina innan min hjärna glömmer bort det.

Kram och god natt

Kommentarer
Postat av: Isabel

Typiskt att det skulle bli så undebrart väder nu när du börjat jobba!

Men det är ju iaf inte så lång tid!

2009-06-23 @ 14:21:11
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0